11 Ekim 2010 Pazartesi

Zurich Sigorta'nın yeni reklam kampanyası

Zurich Sigorta'nın müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran Zurich HelpPoint HasarMerkezleri'nin yeni reklam kampanyası 16 Ağustos 2010 tarihiyle yayınlanmaya başladı. Bu kampanya da müşterisine sunduğu ayrıcalıklardan bahsediyor.Publicis Yorum ekibinin hayata geçirdiği kampanya, markanın "insan odaklı" yaklaşımından yola çıkıyor. Reklam filminde, Zurich HelpPoint Hasar Merkezi uygulaması, hizmetten faydalanan kişinin değil, ailesinin gözünden aktarılıyor. Burada ön plana çıkartılmaya çalışılan düşünce kendilerinin güvenilir olmaları ve her yerde her koşulda işlerini yapmak için görev başında olmalarıdır. Markanın yaklaşımını da "insan odaklı" olarak söylemeleri müşteriye kendilerinin güvenilir bir şirket olduğunu göstermek içindir.
Zurich Sigorta Yönetim kurulu başkan vekili Lutz Bauer, yaratılan ürünlerden yaapılan işlere kadar her şeyde insan odaklı olma prensibini uyguladıklarını söylemiştir. Müşteriyi merkeze koyarak, reklam kampanyasında da hasar sonrası hizmetin ne kadar üt düzey olduğunu vurgulayarak, müşterilerin hayattan geri kalmamalarını amaçlamıştır.
Bu markanın hedef kitlesi sadece gençler değildir. İnsan odaklı diyerek bu hizmetin herkese açık olduğu anlatılmıştır.

Detaylı bilgi için :
http://www.sigortahabergazete.com/2010/08/25/zurichin-yeni-reklam-kampanyasinda-neler-var/

Reklam filmlerini izlemek için:
http://www.zurichsigorta.com.tr/zurich_05.html
http://www.zurichsigorta.com.tr/zurich_reklam02.html

1 yorum:

  1. Müşterilere farklı kolaylık sağlıyorlar.Her türlü ihtiyacı karşılayabilicek güveni veriyorlar.Müşterinin direk istediğini değil satış sonrası hizmetini karşılayabilicek kapasitede gözüküyorlar.Brand equity sağlamış gözüküyorlar.

    YanıtlaSil