17 Ekim 2010 Pazar

Çok Mu Çok Oluyoruz?


Mavi;

Ülkemizden çıkan ilk uluslararası moda markası olan Mavi günümüzde dünyanın dört bir yanında satışlarına devam etmektedir. Şu sıralarda adını duyuran bir reklam kampası yapmaktadır. Daha önce 1997’de yaptığı “ Çok Oluyoruz” reklam kampanyasının ardından, günümüzde “ Çok Mu Çok Oluyoruz” reklam kampanyasıyla adını duyurmaktadır.  Bu reklam kampanyası için de Kıvanç Tatlıtuğ ile anlaştı.
Günümüzde bir çok markanın tercih ettiği bir reklam çeşidi olan, ünlü birini yani adını kitlelere duyurmuş kişiler (şarkıcılar, sporcular, aktörler, vb.) markaların kendi reklamlarını yapmak içinde tercih edilmektedir. Bu çeşit reklamlar, akılda kalıcılık açısından büyük önem taşımaktadırlar. Kitleler, sevdiği kişilerin kullandığı ürün yada hizmetlerin kullanıcısı olmak isterler, bu sebeple de günümüzde bu çeşit reklamlara sık sık karşılaşıyoruz.
 Kıvanç Tatlıtuğ eskiden mankenlik yapmış bir aktördür ve bu reklam kampanyasında, Mavi’nin hedef kitlesine moda, yenilik ve kalite gibi mesajlar vermektedir. Bu da Mavi’nin kendi pazarında tanıtımını en iyi ölçüde yapmasını olanak sağlamıştır.


Ayrıntılı bilgi: http://www.mavijeans.com.tr/

2 yorum:

  1. Yakupcan, bu kampanya ve Kıvanç'ın kullanımı hakkında ne düşünüyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. Reklam kurgusu ve Kıvanç'ın markayla uyumu reklamı başarıya taşıyor. Reklamın anlaşılır dili ve reklam mesajının net bir şekilde kitleye iletiliyor olması iyi düşünülmüş. Kıvanç'ın tarihi ve günümüzde seviliyor olması marka açısından çok faydalı olmuş.

    YanıtlaSil