31 Ekim 2010 Pazar

BAT


2002 yılında ülkemize giren BAT, 2008 yılında gerçekleşen Tekel özelleştirmesi ile birlikte, British American Tobacco Türkiye'nin en büyük ikinci hızlı tüketim ürünleri şirketi oldu.
Marka amacını insanları sigara içmeye yöneltmek değil, sigara içenlerin tercihlerine karşılık vermekte olduğunu söylemektedir.Çok fazla ürün çeşidi bulunmaktadır ve fiyatları orta derecededir.

BAT markası ülkemizde pazar girdiğinden beri Tekel'i alması haricinde marka bilinirliği fazla değildir.En azından ben duymamıştım. Ancak bu ay marka bilinirliği arttırmak amacıyla bir eğitim verip, bünyesine yeni çalışmak isteyen gençler almaktadır.Marka bu eğitim sonrası sigara için gençleri alkol tüketilen her yere gönderip marka bilinirliğinin artmasını sağlıyacaktır. Hedef kitlesi olarak gençleri seçen marka aynı zamanda alkol tüketen kesmi tercih etmektedir. BAT, 2011 yılında markasının istenilen her yerde bulunmasına ve gençlerlerin sahip olma hissine kapılmasını amaçlamaktadır.
Ben izlemiş olduğu yolu marka bilinirliğini arttırmak için doğru buluyorum.Hem genç kitleye hitap etmesi, fiyatlarının ucuz olması ve çeşidinin fazla olması sigara tüketicileri için etkili olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder