Geçtiğimiz yıl üretim hatası nedeniyle tüm dünyada geri çağırdığı araçlarla gündeme gelen Toyota, sarsılan imajını düzeltmeye yönelik yeni kampanyası ile ekranda yerini aldı.Reklamın hedefi kitlesine ‘güven’ mesajı vermek.
Tüm dünyada bozulan imajını düzeltmeye çalışan marka, Türkiye’de de yeni reklam kampanyasıyla 'güven' temasını aşıladı.
Ayrıca reklam ile özdeşleşen cıngıl kullanılarak markanın akılda kalması sağlanmıştır.
Hande, tek post pliz.kişisel yorum de ekle ltf.
hocam ilk hafta gönderemediğim için 2 tane gönderebilirmiyim diye size sormuştum,sizde tamam demiştiniz..
Hande, tek post pliz.
YanıtlaSilkişisel yorum de ekle ltf.
hocam ilk hafta gönderemediğim için 2 tane gönderebilirmiyim diye size sormuştum,sizde tamam demiştiniz..
YanıtlaSil