29 Ekim 2010 Cuma

Microsoft’dan ücretsiz virüs programı

Microsoft gelecek sene ücretsiz virüs koruma programı verecek.

Yazılım gelecek yılın ikinci yarısında ücretsiz indirme sistemi ile dağılacağı belirtiliyor.


Microsoft’un Windows Live OneCare adlı bir güvenlik yazılımı vardı. Morro isimli yeni yazılımın Windows Live OneCar'ın yerini alacağı gibi gözüküyor.

Microsoft’dan ücretsiz virüs programı

Microsoft'un zaten iyi bir güvenlik programı yoktu.Eğer bu virus koruma programında başarılı olursa hem Microsoft'un ünü ve güvenirliği açısından büyük bir adım olacak.Ben Microsoft'ta çok güveniyorum.Başarısız olduğu alanlar oldu ama güvenim fazla sarsılmadı.Ben bu virüs koruma programını daha çıkmadan sevdim.






http://www.pazarlamarketing.com/makaleler/microsoftdan-ucretsiz-virus-programi

1 yorum: