31 Ekim 2010 Pazar

Ben&Jerry's Dondurması Üret, iPad Kazan

Ben&Jerry's, Icevillage isimli Facebook oyunuyla dondurmalarının sırrını açıklıyor ve hediyeler veriyor.Icevillage'da kazananlar Aralık'ın ilk haftasına kadar iPad, oyun süresince yüzlerce bedava dondurma sahibi olabiliyor. Oyunda kullanıcılar çiftlik ve fabrika kuruyor, ineklerinden süt alıyor, tarlasındaki ürünleri yetiştirip farklı Ben&Jerry's dondurmaları yaratıyor.
Icevillage oyununun en yüksek puan getiren stratejileri, ekinleri zamanında toplamak ve en mutlu ineklerden en lezzetli sütleri toplamak. Dondurma çeşitlerinin sınırı yok, dondurmalar brownie, kiraz, cookie, çikolata, muz, karamel ve marshmellow aromaları kullanılarak üretiliyor. En lezzetli tatları üreten kullanıcılardan 2 kişi çekilişle iPad kazanırken, en başarılı 1000 dondurma üreticisi 500 mililitrelik bedava Ben&Jerry's dondurmalarını Bağdat Caddesi'ndeki Ben&Jerry's mağazasından alabilecek.
Kampanya tüketiciyi markaya yakınlaştırmak açısından yaratıcı bir fikir sunuyor. Tanıtım ve katılım için sosyal medyanın kullanılması herkesin kampanyaya katılmasını kolaylaştırıyor. Oyun oynayarak ödül kazanma düşüncesi her yaştan insan için oldukça eğlenceli olabilir, Ben&Jerry's de bu düşünceden yararlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder