31 Ekim 2010 Pazar

Philips ''iron for men''

Philips’ten yeni ürün







Dünyanın erkeklere özel ilk ve tek ütüsü Philips Iron For Men GC4490, ütü yapmayı zevkli hale dönüştürerek erkekleri zahmetli kırışıklarla mücadelede bir adım öne geçiriyor. Gelişmiş Philips teknolojisiyle üretilen GC4490, güçlü performansıyla kırışıklıkları kolayca yok ediyor. Philips Iron For Men GC4490’ın sivri buhar ucu sayesinde cepler ve düğme araları gibi ulaşılması zor kısımlara da rahatça ulaşılabiliyor. 120 gr/dk güçlü buhar çıkışıyla pamuklu ve keten gibi inatçı kumaşlarda bile en derin kırışıklıkları giderirken, erkeklere jilet gibi bir görünüme sahip olma fırsatı veriyor. Erkekler için özel olarak tasarlanan alet çantası görünümündeki kitle birlikte satışa sunuluan GC4490, diğer ütülerden farklı olarak erkeksi çizgiler taşıyor. Philips Iron For Men metalik çizgilere sahip.

Türk erkeklerinin yüzde 42'si mecburiyetten ütüsünü kendi yapıyor!



Philips tarafından 1000 Türk erkeği üzerinde gerçekleştirilen araştırmaya göre, erkeklerin yüzde 42'si ütü kullanıyor. Ütü yapma nedenlerinin başında mecburiyet geliyor. Bu konuda öğrenci ve gençler başı çekiyor.

İSTANBUL - Philips’in Method Research Company tarafından Türkiye genelinde, 18-60 yaş arası, yaklaşık 1.000 kişi üzerinde yaptırdığı araştırmaya göre, Türk erkeklerinin yüzde 42’si ütü yapıyor.

Philips’in araştırmasına göre, yeni bir ütü satın alırken erkeklerin en dikkat ettiği ve önem verdiği faktörlerin başında ütünün buharlı olması, kalitesi ve tabanının yakmaması, yapışmaması ve parlatmaması geliyor. Yeni bir ütüden ne bekledikleri sorulan erkekler; ilk sırada, kendi kendine ütü yapabilme yeteneğine sahip bir ürün beklentilerinin olduğunu söylüyorlar.
Tüketicilerin ürün seçerken performansı ve kalitesi yüksek ürünlere yöneldiklerini belirten Philips Tüketici Ürünleri Genel Müdürü Özlem Fidancı, “Biz de Philips olarak her zaman son teknolojide, performansı yüksek ürünler sunuyoruz. Erkek ütümüz Man Iron, diğer ütülere göre daha dayanıklı çizilmez tabana, siyah kırmızı kombinasyonuyla daha erkeksi tasarıma sahip” dedi.



Erkeklerin ev işlerinden kadınlar kadar hoşlanmadığı bilinen bir gerçektir.Philips,güçlü teknolojiyle tasarladığı bu ütüyle erkeklere kendi ütülerini yapmaları konusunda kolaylık sağlamaktadır.Philips ütüde bazı değişiklikler yaparak hedef kitle olarak erkekleri baz almıştır. Philips Türkiye genelinde, 18-60 yaş arası, yaklaşık 1.000 kişi üzerinde yaptırdığı araştırmaya göre, Türk erkeklerinin yüzde 42’sinin ütü yaptığını saptayarak bu konudaki ihtiyacı çok iyi sezmiştir. Dünyanın erkeklere özel ilk ve tek ütüsü Philips Iron For Men'i üreten marka hem yenilikçi hem de ihtiyaca yönelik bir marka olduğu izlenimini vermektedir.Ayrıca bu güne kadar piyasadaki ütüler bayanlara hitap ettiği için tasarım açısından daha feminen iken bu ütü erkeklere hitap ettiği için son derece maskülen tasarlanmıştır,ürün bu açıdan da son derece başarılı ve tüketici odaklıdır.Çünkü erkekler satın alma davranışları düşünüldüğünde, özel tasarlanmış bir ürüne kendilerini daha yakın hissedeceklerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder