30 Ekim 2010 Cumartesi

AUTO SHOW 2010

Ekonominin lokomotifi otomotiv sektörü, 13. Uluslararası Otomobil Fuarı Auto Show'da gövde gösterisine hazırlanıyor. Otomobil tutkunlarının merakla beklediği Auto Show'da son model otomobiller yeni sahiplerine göz kırpıyor. Auto Show 29 Ekim-7 Kasım 2010 tarihleri arasında İstanbul'da CNR Expo Fuar Merkezi’nde düzenleniyor.

Lider Markalar Auto Show'da... İstanbul Auto Show'a otomotiv sektörünün en büyük firmaları katılıyor. Fuara katılacak olan markalar arasında Porsche, Ferrari, Maserati, Bentley, Citroen, Subaru, Infiniti, BMW, Land Rover, Aston Martin, Mini, Rolls Royce, Chevrolet, Kia, Lambroghini, Seat, Audi, Geely, VW, Ford, Opel, Honda, Hyundai, Renault, Dacia, Mazda, Mercedes-Smart, Chery, Nissan, Jaguar, Peugeot, Suzuki, Ssangyong, Mitsubishi, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Lexus, Toyota, Proton, Volvo ve Skoda da yer alıyor.

KADINLARA POZİTİF AYRIMCILIK YAPAN TEK FUAR
200’ün üzerinde firmanın 8 salonda 120 bin metre kare brüt alanda stand açacağı fuar pek çok yenlikle de gündem yaratacak. Autoshow Fuarı'nda ilklere imza atan CNR Fuarcılık, bu yıl fuar ziyaretçileri arasında 'pozitif ayrımcılık'a gidecek. Bu uygulamaya göre, kadın, çocuk, yaşlı ve engelli vatandaşların fuarı rahatlıkla gezebilmeleri için bir dizi kolaylıklar getirildi. Geçmiş yıllara göre ziyaretçi kitlesinin büyük çoğunluğunun erkeklerden oluştuğu gözlenen Autoshow'da kadınların fuara ziyaretini yoğunlaştırmak amacıyla düzenlenen farklı uygulamalar dikkat çekiyor. Otomobil alımında kadınların da büyük etkisinin yüksek olduğu düşünüldüğünde, bu ziyaretçi kitlesinin içerisinde kadınların da önemli bir yeri olması gerektiğini düşünen CNR yetkilileri fuara eşleriyle gelen kadınlara giriş ücretlerinde çok özel bir indirim uyguluyor. Buna göre fuarın eşlere özel bir giriş fiyatı olacak: sadece 10 TL. Fuar, bu yıl ağırlık verdiği “Autoshow ve Kadın” konseptini özel haber çalışmalarıyla da destekliyor.Fuarda ayrıca kadın sürücülerin park sorunu yaşamamaları için kadınlara özel bir otopark alanı da ayrıldı. Konuyla ilgili olarak fuara katılan markalar da kadın sürücülerin tercih edeceği modellere özel etkinlikler düzenleyecek. Böylece erkeklerin tutkusu olan Autoshow'un yalnız erkeklerin değil kadınların da tutkusu haline gelmesi hedefleniyor.

Avrupa'da ilk kez Türkiye'de
Sadece 599 adet üretilen en hızlı Ferrari modeli 599 GTO, Avrupa'da ilk kez 2010 İstanbul Autoshow'da sergilendi. 650 bin euroluk anahtar teslim satış fiyatıyla fuarın en pahalı süper spor otomobilleri arasında olan 599 GTO modeli de satıldı. Ferrari 599 GTO, 670 beygirlik V12 motoruyla, 335 km/s hıza çıkıyor.

Yorum: Fuarlar doğrudan pazarlama açısından çok önemlidir. Müşteriler ürünlerin hemen hepsini rahatlıkla görebilir ve akıllarındaki sorularını pratik olarak giderebilir. Geniş marka vizyonunun varlığından dolayı kıyaslama yapabilir. Sonuç olarak fuardan ayrılırken akıllarındaki soru işaretlerini orda bırakıp çıkarlar. Markalar da müşterileri etkilemek için büyük bir şansa sahip olurlar.

3 yorum: