11 Aralık 2010 Cumartesi

OUTDOORTV

Outdoor reklamlarını duymayan yok, günümüzde bir çok marka trafından kullanılan ve hedef kitleye ulaşmanın iyi bir yolu olarak çok yaygın bir kullanıma sahip. Outdoor pazarında ise bu güne kadar bazı markaları duymuştuk ama bu seferki tam tabiriyle “adı üstünde” olmuş. Outdoortv şu anda kendi tanıtımı ve kullandığı alanların yaygınlığı açısından pazarın en iyilerinden biri.
Outdoortv günümüzün tüketici ve pazarlama trendlerinde üst sıralara yerleşmiş durumda. Bu etkileşimin sağlanabilmesi için medya ortamlarıyla teknoloji bir araya getiriliyor. ABD ve Avrupa’daki pazarlarda dijital açıkhava ürünlerinin önemli paylara sahip oluşu, bu medyanın etkisinin ciddiyetini gösteriyor. Türkiye’nin açıkhava reklamcılığı konusundaki tecrübelerini aktarmayı amaçlayan Ströer’in yatırım yaptığı dijital açıkhava medyası Outdoortv, Ocak 2009’dan bu yana reklamverenlerin hizmetinde. Uygulamalarını en kaliteli teknolojilerle birleştiren Outdoortv, halihazırda 25 metrekarelik ‘taşınabilir duvarlar’ halindeki dev ekranlar ve HD yayın yapan beş metrekarelik projeksiyon alanlarıyla açıkhavada ve metro istasyonlarında yer alıyor. Outdoortv ekranlarında dikkatinizi ilk çeken şey, sadece reklama yer verilmiyor olması… Metro istasyonlarında oluşan sinema etkisi, buradaki ekranların içeriklerini zenginleştirmiş. Metroda yolcuların keyifli zaman geçirmesi amaçlandığı için, HD kaliteli görüntüleme sistemlerinde yüzde 65 oranında içerik yer alıyor.

Ayrıntılı bilgi için; http://www.outdoortv.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder