8 Aralık 2010 Çarşamba

Finans Bank'ın müşteri memnuniyeti sıfır =(




2 sene önce Finans Bank Gokredi kartı aldım.Kredi kartımın gelmesi için 1 ay bekledim.1 ayın sonunda aradım kredi kartımın gelmediğini söyledim. İlgileneceklerini söylediler.1 ay tekrar bekledim beni aradılar.Kredi kartına sigorta yaptırmak ister misiniz ? diye sordular. Sigorta ücreti 180TL dediler.Her ay 9 milyon ödeyeceksiniz dediler kabul ettim.Ama hala kredi kartımın gelmediğini söyledim tekrar ilgileneceklerini söylediler.Bu sefer 3 ay bekledim.Sonra aradım iptal etmek istediğimi söyledim Gokart kredi kartımı.Nedenini sordular ve bende olmayan kredi kartıma sigorta istediniz kabul ettim ama kredi kartımı da yollamalarını da rica ettiğimi artık ilgilenmediğimi söyledim.Tamam dediler ama siz 180 milyonu ödeyin biz size geri ödeyeceğiz muhasebe paranın gözükmesi gerekiyor dediler. Gittim ödedim parayı.Her ay paramı ne zaman geri alacağımı ve kredi kartım iptal oldu mu diye ardım.Beni geçiştirdiler.Sonunda tüketici haklarına anlattım durumu.Aradım Fınans Bank'ı tüketici haklarını aradığımı şikayet ettiğimi söyledim.Hemen genel müdürlükten beni aradılar işlemimi gerçekleştireceklerini söylediler.1 ay sonra paramı geri aldım.Bu işlem için tam 8 ay uğraştım boşu boşuna zaman kaybı yaşadım ve sinirlendim.Demek ki neymiş böyle şirketlerin gözlerini korkutcakmışsın.Şimdi Finans Bank'ın önünden geçmiyorum.Hala yüzsüz gibi beni arıyorlar bende telefonları açmıyorum.



2 yorum:

  1. Ilginç bir hikaye, gerçekten.
    Bir marka kendi kendine nasil gol atabilicegi somut bir örnek.
    Bankalar bu gönderimlerle yaśadiklari sorunlar anlamak guç. Ben daha az acikli ve mutlu sonla biten ama benzeri bir durum akbank'la yaśadim.

    YanıtlaSil
  2. Benzer bir sorunu İş Bankası ile yaşadım. Başvurduğum bankamatik kartım 6 ay gelmedi. Bende iptal ettirdim. Bu süre zarfı içinde haftada 2 sefer bankadan paramı çekmek zorunda kaldım.

    YanıtlaSil