4 Aralık 2010 Cumartesi

bi biskrem versem





Ülker, 1944 yılında iki kardeşin emek ve çabaları ile tek çeşit bisküvi üreten atölye, bugün
genç kuşakların yönetiminde global markaları da bünyesinde barındıran dev bir topluluğa dönüşmenin gururunu yaşatıyor.

Biskrem adlı bisküvisinin reklam ve outdoorları ile dikkat çeken Ülker oldukça başarılı bir pazarlama stratejisi göstermektedir. Bölgeye, bulunulan yere göre özel outdoorlar yaparak özellikle gençlerin ilgisini çekmeyi başarmıştır. Gençler arasında dilden dile gezen sloganlar espiri konusu haline bile gelmiştir buda yapılan reklamların başarısını gösterir. Örneğin otobuslerde ki tutunma yerlerinde “ bi biskrem versem bana yer versen” , “bi biskrem versem ani fren yapmasan” gibi sloganlarıyla toplu taşıma kulanan gençlere, yani doğrudan hedef kitlesine ulaşmıştır. Bu reklamlar benim de oldukça dikkatimi çekti ve beğenimi kazandı.

.



1 yorum:

  1. Nergiz, alıntı yaptığın yerleri net olarak belirt... "ülker kurumsal sitesinde dendiği gibi..."

    YanıtlaSil