5 Aralık 2010 Pazar

HSBC global kampanyadan vazgeçip yerelleşti





HSBC’nin Türkiye iletişimi için Grey İstanbul tarafından hazırlanan, “HSBC ile dünyalar sizin” kampanyasının reklam filminde, markanın küresel bilgi birikimi vurgulanarak Türkiye’den çıkan bir başarı hikayesi anlatılıyor. Prodüksiyon sürecinin ilk haftası Adıyaman ve Nemrut’ta, ikinci haftası ise Hindistan ve Tac Mahal’de gerçekleşen, ünlü Bollywood sinemasının teknik ekiplerinin de görev aldığı filmin yapım sürecinde 100’den fazla kişi görev aldı ve melodi olarak da MFÖ’nün meşhur “DidayDidayDay” parçasının Ömer Ahunbay tarafından hazırlanan özel bir düzenlemesi kullanıldı. Film, dünyanın her yerinde olan bir bankanız varsa, dünyadaki bütün fırsatların size yakın olacağı mesajını veriyor. HSBC, global stratejisi doğrultusunda tüm dünyada aynı anda ve şekilde, dünyadaki fırsatları tüketicisine sunduğunu belirten bir iletişim yürütüyor. Grey İstanbul, HSBC markasını Türkiye’nin değerleri, ilgi alanları ve eğilimleri konusunda bilgilendirdiği birkaç yılın sonunda markayı, global stratejisinin ülkemiz için yeniden değerlendirilmesine ikna etmiş. Dünya üzerinde tüm diğer ülkeler global kampanyayı birebir uygularken Türkiye, kendi değerleri doğrultusunda üretilen, bize özgün bir “Türkiye versiyonu” izliyor böylece.

1 yorum: