19 Aralık 2010 Pazar

Biliyoruz! Hep o sarışının dikkatini çekmek istediniz.


Renault’ dan hedef kitlesini daraltan sözler. Renault her zaman yenilikçi çizgisiyle ve tasarımları ile ön plana çıkan bir otomobil markası oldu. Megane modelini ise tamamen yeniledi ve tüketiciye sundu. Yenilikçi tasarımları gibi yenilikçi bir reklam kampanyası bekliyorduk ve gerçekten yaptılar. Renault reklamların da özendirici yanını hep ön planda tuttu. Bu seferkinde ise sloganları, “Hep o sarışının dikkatini çekmek istediniz” oldu. Sizcede bu sözle hedef kitleleri biraz daraltmadımı mı? Ben hiç “şu sarışının dikkatini çekmem lazım diye düşünen bir bayan görmedim. Fakat yinede başarılı buluyorum çünkü çok dikkat çektiğini düşünüyorum. Zaten bu sloganın altında vermek istedikleri mesaj kolay ödeme avantajları, indirimler ve şimdi al nisanda ödemeye başla gibi kampanyaların altını çizmek.

3 yorum:

  1. haksız değilisin. sanki otomobil sadece erkekler alır.
    peki "bayan" demek de garip değil mi ? kadın demek daha doğru olmaz mı burada ?

    YanıtlaSil
  2. Hocam bir "bay"(?) olarak bu konuya dıkkat cekmıs olmanız cok ılgınc =)
    bır "bayanın"(?) soylemesı gerekırdı sankiiii :))

    YanıtlaSil
  3. Ben en çok Megane Tourer için yazılan sloganı sevmiştim.

    YanıtlaSil