Geçtiğimiz yıl üretim hatası nedeniyle tüm dünyada geri çağırdığı araçlarla gündeme gelen Toyota, sarsılan imajını düzeltmeye yönelik yeni kampanyası ile ekranda yerini aldı.Reklamın hedefi kitlesine ‘güven’ mesajı vermek.
Tüm dünyada bozulan imajını düzeltmeye çalışan marka, Türkiye’de de yeni reklam kampanyasıyla 'güven' temasını aşıladı.
Bir babanın çocuğu için ne anlama geldiğini vurgulayan reklamda, çocuklar babalarının özelliklerini Toyota markasına yüklüyor. ‘Benim babam Toyota gibi adam’ mesajına yer veren reklam, markanın güvenilir,sağlam ve eğlenceli olduğunu düşündürüyor.
Ayrıca reklam ile özdeşleşen cıngıl kullanılarak markanın akılda kalması sağlanmıştır.
Hande, tek post pliz.
YanıtlaSilkişisel yorum de ekle ltf.
hocam ilk hafta gönderemediğim için 2 tane gönderebilirmiyim diye size sormuştum,sizde tamam demiştiniz..
YanıtlaSil