16 Ekim 2010 Cumartesi
Pembe Kurdeleli Kozmetik Ürünleri- Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası
Este Lauder piyasaya çıkarmış olduğu pembe kurdeleli ürünlerden elde edeceği gelirin bir kısmını Meva Vakfına bağışlıyor.
Bu yıl Estee Lauder Companies markalarından Aramis, Tommy Hilfiger Toilets, Jo Malone markaları kampanyaya destek veriyor.
Ayrıca Darphin, Clinique, Crema De LAMER, DKNY ve Bobby Brown kampanya için seçilen özel ürünlerinin satışlarından elde edilen gelirin bir bölümünü Meva Vakfı’na bağışlıyor.
Müşteri ile arasında duygusal bir bağ kurmaya yönelik bir çalışma olduğunu düşünüyorum. Kurumun sosyal sorumluluk sahibi olduğunun vurgusu yapılmaktadır. Bu müşterisi ile arasında duygusal bir bağ kurmasına neden olabilir. Satışa yönelik gibi gözüken kampanyanın marka imajı için artı bir etki yapacağını düşünüyorum.
Firmalar sonuç olarak satışı artırmak amacındadır. Nede olsa birçok marka ile tüketicinin çok fazla seçeneği vardır. Kişiler artık marka seçerken, kurumların sosyal sorumluluk kampanyalarına, sosyal konularda neler yaptıklarına dikkat etmektedir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
yorum pliz... yoksa uçar.
YanıtlaSilTamam hocam, yorumum hemen ekleniyor.
YanıtlaSil