İnteraktif Pazarlamayı çoğumuz biliyoruz. Kısa bir tanım yapacak olursak, gelişen teknolojiler ve pazarlama yaklaşımları ışığında Marka ve kurumun müşterileri ile çift yönlü iletişim kurduğu, müşterilerinin beklentilerine uygun olarak kişiselleştirilmiş değer tekliflerinin sunulduğu bir pazarlama yaklaşımıdır diyebiliriz.
Bu pazarlama ile ilgili internette dolaşan Arçeliğin yeni reklamını paylaşmak istiyorum. Arçelik, yeni ankastre fırınını tanıtmak için konuşan poğaçayı kullanmış. Siteye girdiğinizde, sizinle konuşan bir poğaça ile karşılaşıyorsunuz. Bu poğaça yemek tarifleri veriyor, sizin adınıza yazılmış şiir okuyor. Arkadaşınız adına da şiir okutup, şiiri arkadaşınıza yollayabiliyorsunuz. Ayrıca püf noktaları testini çözerek, Arçelik Ankastre Fırın kazanabiliyorsunuz.
Poğaça size farklı yönlendirmeler sunuyor, bunların amacı sizi hem eğlendirmek hem de bu yeni ankastre fırın hakkında detaylı bilgilere sahip olmanız.
Siteye girdiğinizde site size abartılı gelebilir, fakat bence bu uygulamanın ölçülebilir olması hem hedef kitlenin oluşmasında, hem de hedef kitlenin tepkisi kolaylıkla öğrenilebilinir.
Bu uygulamayı hem eğlenceli hem de yaratıcı buldum. Eğlenceli çünkü poğaçanın söylediği şarkının sözleri kafiyeli ve dinlediğinizde ilginizi çekiyor. Yaratıcılığına gelirsek, poğaçayı sevdiğimiz bilinen bir gerçek ve bunun kullanılması iyi olmuş. Fakat sitenin içeriği biraz daha zenginleştirilebilirdi.
Sizler için örnek şarkı seçtim, buradan ulaşabilirisiniz:
Kaynak: http://www.marketoloji.com/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder