23 Ekim 2010 Cumartesi
Colgate’den Bilinçlendirme Çalışması
Bu yazıda Colgate’in geçen yıl gerçekleştirdiği bir çalışmadan söz etmek istiyorum.
Bilirsiniz çocuklar için şekerli ürünleri tüketmek büyük bir zevktir. Fakat aklımıza yerleşen bir şey vardır ki; şeker yemek dişleri çürütür! Birçok aile çocuklarının çok fazla şeker tüketmelerinden rahatsızlık duyar.
Colgate’in geçen yıl yaptığı çalışma çocuklar üzerine. Onlara mesaj vermeye yönelik. Üstelik mesajlar şekerleme ve dondurma üzerinden veriliyor. Colgate’in bedava dağıttığı şeker ve dondurmalar bittikten sonra içlerinden tahta diş fırçaları çıkıyor ve üzerinde “unutma” yazıyor.
Benim çok hoşuma giden bir çalışma oldu. Colgate burada çoçuk hedef kitlesi ile iyi bir iletişim yakalama şansını arttırıyor.Üstelik mesajı için seçtiği araç tam olarak çocuklara yönelik.
Colgate demek istiyor ki, şekerlemeleri rahatlıkla yiyebilirsiniz, dişlerinizi fırçaladığınız sürece.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder