15 Ekim 2010 Cuma

Renault Fluence

Hedef kitlesine çocuklar üzerinden ailelere ulaşıyor.Ailelerde sahip olma hissi yaratılmak istenmiş. Pazarlamada değer üretilmeye çalışılıyor. Bu reklamda pazarlama ürünü ve fikir satmaya çalışılmış. Reklamın hedefi kitlesinin birinci sınıf olarak göstermesi ve birinci sınıf insanların fluence kullandıklarını vurgulamaktır. Renault reklamı içerik olarak eğlenceli güldürmeye yönelik olmuş.






2 yorum:

  1. peki sen nasıl buluyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. Reklamı zekice buldum hoşuma gitti ancak pazarlama açısından pek başarılı bulmuyorum çünkü farklı bir özelliği vurgulanmamıs ya da karşılanmış bir istekten bahsedilmemiş.Yani bu arabayı seçip diğerlerinini seçmememizin tek nedenini birinci sınıf insanlar için vurgulanmış ama çok klişe.Pazarlama kanalı olarakta doğru bir seçim olmuş.Mesajı oluşturulmuş ancak dediğim gibi daha etkili ve farklı bir mesaj oluşturulabilirdi.

    YanıtlaSil