Özellikle İstanbul’a bakacak olursak, son 10 yıl yatırımcılar açısından çok hareketli geçti. İnsana durgunluk getiren düzeyde bir AVM çılgınlığı yaşandı. Hemen her yerde bir AVM görür olduk. Peki bunun nedeni talebin çok olması mı? Bundan hala emin değilim. Sonuç böyle olunca, yatırımcılar da tüketicinin karşısına yeni ve yaratıcı fikirlerle çıkmaya başladılar. Bu yenilikci fikirlere örnek vericek olursak; sinemalar, lunaparklar,go-kartlar, buz pistleri ve bowling, bilardo salonları gibi tüketicinin ilgisini çeken fikirler kullanılıyor. Son olarakda benim gerçekten ilgimi çeken bir yenilik ortaya çıktı; Snowpark. Peki nedir bu snowpark?
Torium AVM’de alışveriş ve kar keyfi bir arada. Artık snowboard veya kayak yapmak için Uludağ veya Kartepe’ye gitmek zorunda değiliz, çünkü Torium AVM’de snowboard parkuru, kaydırak, halatlı dağ tırmanışı, ve kayak eğitim alanı var. Alışveriş ve eğlence bu iki temel ihtiyacı, tüketiciye sunan Torium AVM’nin bu farklı ve yaratıcı fikriyle başarılı olacağından eminim.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder