28 Kasım 2010 Pazar

Tutku'na Sahip Çık !




Markaların tercih eğilimlerini arttırmada sosyal medya araçları önemli bir yerdedir. Milyonlar tarafından kullanılan facebook üzerinden marka tanıtımı ve markaya eğilimi arttırma çabalarına sıkça rastlamaktayız. / haber.kaynak: yenimecra.org /  Örneklerden biri, Eti Tutku’nun Facebook üzerinde yeni yayına giren oyunudur. Bu oyun da başarılı olduğunuz takdirde İçi Tutku ile dolu bir hazine sandığı kazanabilirsiniz. Oyundan bahsetmek gerekirse, oyunu oynarken Tutku dolu sandıklarınızı onları ele geçirmek isteyen Tutkuluklardan sakınıyorsunuz. Oyun 2 aşamadan oluşuyor, ilk aşamayı herkes oynarken 2. aşamaya sadece ilk aşamayı bitirmiş ve Tutku paketi üzerindeki barkod numarasını girenler oynayabiliyor. Her günün en iyi puanını yapana içi Tutku dolu sandık, oyun sonunda ise en çok puanı kazanan kişiye tam 1 yıllık Eti Tutku ödülü var.
Tutku’nun son çekilen reklamına eş bir kampanya olmuş bu oyun. Oyunu oynamadım henüz, kurnazlık ve vakit isteyen bir oyun sanırım… Oyunu oynayıp nasıl bulduğunuzu yazarsanız sevinirim… Şanslı kişi belki içimizden biridir J

HABER.KAYNAK: yenimecra.org

OYUNA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ:  facebook.com/EtiTutku

 

Bir bisküvi markasının yapabileceği şeylerden biridir bu. Genç kitlenin nerede olduğunu bulup o yönde bir şeyler yapma. Bence facebook da birçok reklam var ama böyle bir kampanyaya benzer nitelikte kampanya tanıtımı görmedim. Bence ne kadar ilgi toplar ve ne kadar kişi oynar bu oyunu bilemem ama ucundaki bir yıllık bedava çikolatalı bisküviye sahip olma isteği insanlar da rekabet durumunu arttıracaktır. Sektöre baktığımızda kimi markalar telefon üreticileri ile birleşip o yönde tüketiciye ulaşabiliyorlar.  Bu alana baktığımızda aslında pek de göze çarpan bir yenilik, farklı bir kampanya göremiyoruz… Yapılan şeyler aynı düzeyde, en yüksek skoru yapana bir yıllık bedava ürün yahut bütün ürünlerin bolca olduğu koca bir ambalaj…
Mesela oyun değil de insanların tutkularını nasıl koruduklarıyla ilgili kısa videolar istenebilirdi… En çok beğenilen ilgi gören yahut tıklanan videonun sahibine bu kampanyadaki gibi bir ödül de verilebilinirdi…



1 yorum:

  1. Vasfiye, bu yazının içindeki katıkın yeterli değil. biraz daha kendince yazar misin ?

    YanıtlaSil