8 Kasım 2010 Pazartesi

Nokia N8 Türkiye'de

Nokia'nın N8 model cep telefonu Türkiye’de satışa sunuldu.Nokia N8, “Nokia tarihinde en çok ön sipariş alan cep telefonu” olma özelliğine de sahip. Nokia N8'den fotoğraflar



Nokia Türkiye Genel Müdürü Conor Pierce N8 ile ilgili “N8 ve yeni Symbian işletim sistemi ile birlikte, popüler akıllı telefon platformu üzerinde alışılmış, daha hızlı ve daha sezgisel bir kullanıcı deneyimi sunuyoruz. Tüketicilerden Nokia tarihindeki en yüksek ön siparişi alan Nokia N8’i Türkiye’de kullanıcılarla buluşturmaktan büyük heyecan duyuyoruz.” dedi
N8;12 megapiksel dahili kamerası olan ve Carl Zeiss lensini kullanan N8, Xenon flaşı ile de karanlık ortamlarda yüksek kalitede fotoğraf çekimine izin veriyor. HD kalitesinde de video çekebilen N8’de video, fotoğraf ve uygulamaları saklamak için kullanıcılara 16 GB dahili hafıza sunuyor. Cihaz açıkken de entegre edilebilen MicroSD yuvası sayesinde telefonun hafızası 32 GB’a kadar yükseltilebiliyor. 3.5 inç’lik AMOLED ekrana sahip olan ve symbian işletim sistemi alt yapısını kullanan N8, Ovi uygulamalarını da cebinize getiriyor.

Nokia N8'den fotoğraflar



Bir çok özellikleri olan Nokia N8 dizayn açısından benim çok hoşuma gitmedi ve almayı düşünmüyorum.Özelliklerini çok beğendim ama bu kadar güzel ve kullanışlı özellikleri olan telefonun dizayn'ı böyle olmamalıydı.

1 yorum: