6 Kasım 2010 Cumartesi

Lipton 'Soft Cashmere'


Lipton, Hindistan’ın Kaşmir bölgesinden ilham alarak Lipton Soft Cashmere’i yarattı. Aroması ve lezzetiyle kaşmir yünlerinin yumuşaklığını hissettirecek olan “Lipton Soft Cashmere”, yalnızca 5 bin adet üretildi

Lipton Soft Cashmere; özenle seçilmiş siyah çay yapraklarının tarçın kabuklarıyla harmanlanmasından elde edildi. Bu çok özel çayı gül yaprakları taçlandırdı. Sadece içeriği değil ambalaj tasarımı da özel olan Lipton Soft Cashmere’in kutusunu Swarovski taşı süslüyor. Sadece 5 bin adet üretilen Lipton Soft Cashmere, çay severleri eşsiz bir çay deneyimine davet ediyor.

Lipton, 120 yıllık uzmanlığının getirdiği deneyimle çayın zengin dünyasını Türk halkına tanıtmak üzere çalışıyor. Soft Cashmere de Lipton’un çaydaki uzmanlığının seçkin ve zarif bir ürünü olarak, bu bakış açısıyla yaratıldı. Lipton bundan böyle her yıl, sınırlı sayıda üretilen, lezzeti ve ambalajı ile özel bir hikâyesi olan çaylarla tüketicilerine farklı yolculuklar yaşatmayı hedefliyor.


Lipton,pazarlama stratejisiyle ürününü tüketicinin aklında kalabilecek bir kampanyayla tanıtmıştır,yani kampanya akılda kalabilmesi bakımından son derece başarılıdır çünkü yenilikçi bir kampanyadır. Lipton bu ürünle çay pazarına bir hareketlilik getirmeye çalışmış ve farklı aromalarda çayları sevenler için kendi içinde yeni bir segment oluşturmuştur.Ürünün ambalajını da bu segmente göre belirleyerek son derece çarpıcı bir seçim yapmıştır.Lipton Soft Casmere'in ilk sunumu Harvey Nichols'ta yapılmıştı ki Harvey Nichols lüks markaların giyim ve aksesuar ürünlerinin satıldığı bir mağaza, bu da markanın segment tanımında gelir düzeyi yüksek kişilerin olduğunun göstergesidir.

1 yorum:

  1. Hande, giriş bölümünü de "copy-paste" olmazsa tercih ederim. kendin yazacağın iki cümle özetleyebilirsin olayı.

    YanıtlaSil