Türkiye'deki ilk mağazasını açan H&M'i ilk bir saatte 2 bine yakın müşteri ziyaret etti.
H&M Türkiye'deki ilk mağazasını bugün Bayrampaşa'daki Forum İstanbul Alışveriş Merkezi'nde açtı. Mağaza açılışı, H&M'in Üst Yöneticisi (CEO) Karl-Johan Persson, Türkiye Müdürü Leif Spang ve Mağaza Müdürü Ahu Saner'in kurdele kesme töreniyle gerçekleştirildi.
Mağazada, kadın, erkek, genç ve çocuklar için temel ürünlerin yanı sıra, ''high fashion'' ürünleri de yer alıyor.
Forum İstanbul'daki ilk mağaza açılışının ardından H&M, Türkiye'deki genişleme planını yeni açılışlarla sürdürecek. H&M'in ikinci
H&M açılışında müşterilere bir de sürpriz yapıldı. H&M'den alışveriş yapan ilk 1000 müşteriye 10 liralık hediye alışveriş çeki verildi.
İlk bir saatte mağazaya giren kişi sayısı 2 bine yakın oldu. Binlerce kişi alışveriş yapmak için kuyruk oluşturdu.
H&M Ceo'su Karl-Johan Persson, Türkiye'deki ilk mağazalarını açmaktan çok mutlu olduklarını, Türkiye'nin çok büyük bir genç nüfusa sahip heyecan verici bir pazar olduğunu belirtti.
Türk pazarının moda bilincinin de yüksek olduğunu ifade eden Persson, ''Giriş yapmak istediğimiz tüm pazarlar için mutlaka detaylı araştırmalar yapıyoruz ve gecikme olmadığını düşünüyoruz, şu an Türkiye pazarına giriş yapmamız için en uygun zaman. Biz Türkiye'ye Türkiye bize hazır'' dedi.
''EN DOĞRU ZAMAN BU ZAMAN''
Karl-Johan Persson, ''Türkiye dinamik bir yapıya sahip. Özellikle finansal anlamda da ülkede büyük atılımlar olduğunu düşünüyoruz. En doğru zaman bu zaman. Pazara girdiğimiz yıl Türkiye'nin ekonomisinin de olumlu yönde ilerlemesi avantajımıza oldu'' diye konuştu.
İlk mağazalarını Forum İstanbul Alışveriş Merkezi'nde açmalarına ilişkin olarak da Persson, şunları kaydetti:
''Forum İstanbul Alışveriş Merkezi İstanbul'un en büyük alışveriş merkezlerinden birisi. H&M olarak Forum'da yer alan mağazamız 2 katlı ve 2.300 metrekare alana yayılıyor ve alışveriş merkezinin en can alıcı noktasında. Özellikle mağaza yeri tespiti yaparken bulunduğumuz yerin en iyi lokasyonunda olmaya dikkat ediyoruz ve özellikle Forum İstanbul'un müşteri yoğunluğu da H&M için çok cazip ve tercih sebebi oldu.''
'TÜRKİYE ÖNEMLİ PAZAR''
Türkiye'nin yatırım açısından şu an hedeflerini yoğunlaştırdıkları önemli bir pazar olduğunu ve büyüme hedefi ile Türkiye'de yer aldıklarını vurgulayan Persson, çok büyük bir genç nüfusa sahip olması, modayı seven bir müşteri kitlesinin Türkiye'de yer almasının, kendilerini yatırım planlarını şekillendirirken heyecanlandırdığını kaydetti.
Persson, ''Türkiye pazarına H&M olarak çok güveniyor ve inanıyoruz, Türkiye'deki H&M mağazaları da tüm dünyadaki gibi aynı konsept ile açılacak ve olması gerektiği kadar bir yatırım bütçesi ayırdığımıza inanıyoruz'' dedi.
H&M fiyat politikasının tamamen müşteri odaklı olduğunu belirten Persson, ''H&M olarak ana mesajımız moda ve kaliteyi en iyi fiyatla tüketicilere sumak. H&M fiyat politikası tüm dünyada aynıdır ve Türkiye'de de aynısı olacak. Fakat bazı ürünlerde vergiler ve benzeri faktörlerden ötürü ufak farklılıklar söz konusu olabilir'' diye konuştu.
Türkiye'nin yatırım açısından şu an hedeflerini yoğunlaştırdıkları önemli bir pazar olduğunu ve büyüme hedefi ile Türkiye'de yer aldıklarını vurgulayan Persson, çok büyük bir genç nüfusa sahip olması, modayı seven bir müşteri kitlesinin Türkiye'de yer almasının, kendilerini yatırım planlarını şekillendirirken heyecanlandırdığını kaydetti.
Persson, ''Türkiye pazarına H&M olarak çok güveniyor ve inanıyoruz, Türkiye'deki H&M mağazaları da tüm dünyadaki gibi aynı konsept ile açılacak ve olması gerektiği kadar bir yatırım bütçesi ayırdığımıza inanıyoruz'' dedi.
H&M fiyat politikasının tamamen müşteri odaklı olduğunu belirten Persson, ''H&M olarak ana mesajımız moda ve kaliteyi en iyi fiyatla tüketicilere sumak. H&M fiyat politikası tüm dünyada aynıdır ve Türkiye'de de aynısı olacak. Fakat bazı ürünlerde vergiler ve benzeri faktörlerden ötürü ufak farklılıklar söz konusu olabilir'' diye konuştu.
KARŞILIKLI BİR KAZANÇ OLACAĞI İNANCINDAYIZ''
H&M'in Türkiye'ye gelmesinin Türk hazır giyim ve perakende sektörüne ne gibi yenilikler getireceğine ilişkin olarak da Persson, şunları kaydetti:
''Karşılıklı bir kazanç olacağı inancındayız. Türkiye'de çok başarılı markalar olduğunu gözlemliyoruz. Herkes işinin ciddiyetinin farkında ve Türk markalarına saygımız büyük. Rekabeti seviyoruz ama bizim en büyük rakibimiz yine kendimiz. Her şeyi belirleyen müşteri ve bu nedenle de biz müşterilerimize her zaman modayı ve kaliteyi en iyi fiyatla sunarak onları memnun ediyoruz.''
Persson, basın bülteninde yer alan açıklamasında da ''Nihayet Türkiye'de olduğumuz için çok mutluyuz. Ülkeniz bizim için çok dinamik ve heyecan verici bir pazar. H&M olarak, İstanbul'daki moda tutkunlarına kendi stillerini yaratırken esin kaynağı olmayı sabırsızlıkla bekliyoruz'' dedi.
H&M'in Türkiye'ye gelmesinin Türk hazır giyim ve perakende sektörüne ne gibi yenilikler getireceğine ilişkin olarak da Persson, şunları kaydetti:
''Karşılıklı bir kazanç olacağı inancındayız. Türkiye'de çok başarılı markalar olduğunu gözlemliyoruz. Herkes işinin ciddiyetinin farkında ve Türk markalarına saygımız büyük. Rekabeti seviyoruz ama bizim en büyük rakibimiz yine kendimiz. Her şeyi belirleyen müşteri ve bu nedenle de biz müşterilerimize her zaman modayı ve kaliteyi en iyi fiyatla sunarak onları memnun ediyoruz.''
Persson, basın bülteninde yer alan açıklamasında da ''Nihayet Türkiye'de olduğumuz için çok mutluyuz. Ülkeniz bizim için çok dinamik ve heyecan verici bir pazar. H&M olarak, İstanbul'daki moda tutkunlarına kendi stillerini yaratırken esin kaynağı olmayı sabırsızlıkla bekliyoruz'' dedi.
Ceren,
YanıtlaSilKendin bir şey yaz... copy-paste değil.
kaldıracağım yazıyı...