Bilindik raf düzenini farklı bir platforma taşımış Coke Zero standı kesinlikle çok yaratıcı bir çalışma olmuş.
Sıradışı raf düzeniyle tabuları yıkmanın yanında Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisine de gönderme yapan Coke Zero dizilimi,hayatının her aşamasında Coke Zero mesajını vermeyi hedefler gibi.
Sıfır şeker ve gerçek kola tadına ulaşmak imkansız gibi görünen ters piramit serüveniyle bağdaştırılmış.Bu arada ters piramit hem market içi aktivite hem raf stratejisi hem de deneyimsel pazarlama uygulamasına dönüşmüş.
Yani standa bakılınca gerçekten Coke Zero ile her şey mümkün gibi gözüküyor.
Pepsi bu olayına bir gönderme yapan bir film yaptı...
YanıtlaSilhttp://www.culturepub.fr/videos/pepsi-max-display-kings
bir bak..
hocam izledim gerçekten çok başarılı olmuş..
YanıtlaSil