30 Mart 2010 Salı

Radyo Fenomen üniversiteler arası amatör müzik yarışması

Radyo Fenomen üniversite ogrencilerine yonelik universitelere arası amatör müzik yarışmasıni koordine ediyor. Yarismanin kurali geregi belirli bir muzik tarzi sinirlamasi yok. Ancak önceden bestelenen, yayınlanan herhangi bir beste kabul edilmemektedir. Yarisma iki asamadan olusmaktadir.

Yarismanin odulleri:

- klip cekimi
- bir yaz konserinde sahneye cikma olanagi
- parca produksiyonu (single)
- plak sirketi ile iletisim saglanmasi
- radyoda parcanin calinmasi
- home studyo

Yarismaya en son katilim gecen ay oldugundan sonuclari aciklanmis bile. Kazanan kisi Zamani Durduran Cocuk adli parcasiyla Gazi Universitesi`nden Tugce TURESIN. Parcayi dinledim ve fena bulmadim.

Radyo Fenomen`in duzenlemis oldugu bu yarismayi uc yerde rastladim. Kendi web siteleri ve facebook`ta rastladim. Bunun haricinde radyo dinlerken yapilan reklamlardan haberdar oldum. Radyo istasyonunun muzik ile ilgilenen genc kesime yarisma adi altinda bile olsa bu tarz firsatlar sunmasini begendim.

Radyo Fenomen genclere yonelik bu tarz yarismalara ev sahiplgi yaparak kurum olarak bilinirlik kazanmaya calisiyor. Madem oyle bisey yapmak istiyor bence tanitimini daha guclu bir sekilde yapabilirdi.

3 yorum:

  1. Merhaba;

    Gecen sene yapılan bu yarışmanın birincisiyim. Arkadaşım Tuğçe TÜRESİN'in seslendirdiği "Zamanı durduran çocuk" adlı parçanın Müzik ve Bestesini yaptım. Gecen sene Yarışma boyunca Radyo Fenomenin İlgi ve alakası yüksek derecedeydi fakat birinci olduktan sonra iletişimimiz güçleşmeye başladı ve mailler geç gelip telefonlara ulaşmamız bir hayli güçleşti ve yavaş yavaş iletişim kopmaya başladı. Hak ettiğimiz hediyelerimizin gönderilmesini talep ettik fakat Bugün 14 haziran 2011 henüz bir hediye ulaşmadı. Anlayacağınız Reklam amaçlı bir yarışma olduğunu belirtmek istedim yani tanıtımı oldukça güçlü yaptılar meraklanmayın..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Tuğçe Türesin ben. Yarışmaya iki arkadaş fazlasıyla amatör şartlar ile hazırlanıp girerek birinci olmuştuk. emek vermiş, ciddiye almıştık fakat aynı ciddiyet ve ilgiyi
    -vaatlerine rağmen- ''fenomen fm.'' den göremedik. ödüllerimizi vermediler!
    ilk yarışma reklamının zayıf kalmasının sebebi de bu ciddiyetsizlik ve sahtekarlıktır. bir yarışma daha düzenlenir ise girmeyi düşünen arkadaşların bunları bilmelerini isterim. ona göre davranırlar ve yine de gireceklerse duruma göre bir ruh hali benimserler zira birinci olanlar istedikleri kadar hak ettikleri ödüllerin peşine düşsünler elde edemeyecekler!.

    YanıtlaSil
  3. Fenomen Fm gibi Türkiye’de marka olan bir kurumun, emeğe ve müziğe verdiği değer bu kadar olsa gerek.. Tekin ve Tuğçe’ye yapılan bu denli bir haksızlığı nefretle kınıyorum!. Ayrıca Sayın Fenomen Yetkilileri; Biz Gençler üzerinde olumsuz bir intiba bıraktınız!. Saygılarımla.
    Kadir..

    YanıtlaSil