Tüketicilerin bir lastik firmasından çok fazla beklenmeyeceği düşünülür ilk başta, klasik lastik özelliklerini sağlasın, sürüşte markanın etkisi hissedilsin gibi... Ancak Pirelli'de durum biraz farklı; çünkü bir pazarlama kampanyası olarak ilgi çekmek için başlayan Pirelli takvimleri, pazarlamanın da önüne geçerek bir akım haline gelmiş durumda. Her sene merakla beklenilir oldu. Üstelik eskiden çıplak, seski fotoğraflara bakmak Türk tabiriyle kıro olarak tabir edilirken nedense bu takvimlerde bu durum değişerek modanın bir elementi olarak görülüyor. Çünkü nasılki her yıl podyumlarda bu sene ne moda olacak diye bekleyen tüketiciler gibi, bu yıl takvimdeki konsept ne olacak diye bekleyen müdavimler var.
Bu takvimler ilk olarak 1964 yılında başlamış.1984'e kadar sekteye uğradığı zamanlar olmuş; ancak 1984'ten beri aralıksız olarak çıkıyor. 2011 takvimi de olay yaratarak Moskova'da görücüye çıktı. Takvimin çekimleri Karl Lagerfeld'e ait. Bu yılki tema antik Yunan ve Roma mitolojisi olmuş. Sürpriz olarak çekimlerde Hollywood'un yaşlanmayan yüzü Julianne Moore var.
Yorum: Kısacası bu takvimler ilgi çekmek amaçlı olarak piyasaya sürülmüş ve bu amacı da oldukça yerine getirmiş olduğunu söylemek yadsınamaz bir gerçek. Nede olsa araba piyasaında lastik ürünündeki hedef kitlenin en başında erkekler bulunuyor. Dolayısıyla öncelikle onlara hitab etmek etmek gerekiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder