2 Mart 2010 Salı

Gezici İnteraktif Billboard

SİZİN de mutlaka dikkatinizi çekmiştir. Bu sıralar cadde ve sokaklarda kafasında ya da sırtında ilginç tabelalar taşıyan gençler dolaşıyor.
Firmalar, tüketicinin dikkatini daha çok çekebilmek, fark yaratabilmek için dinamik, yenilikçi ve yaratıcı mecralara başvuruyor. Bunların başında da “moving board” adı verilen “reklam hamallığı” geliyor. Sadece o da değil; “bike board”, “scooter board”, “showroom board”, “segway board”, “van board” ve “air board” gibi Avrupa ve Amerika’dan ithal tanıtım modelleri firmaların pazarlama stratejilerinde önemli yer tutmaya başladı.


Daha fazla bilgi için web sitesinden haberi okuyabilirsiniz,



Neden Gezici İnteraktif Billboard benim için iyi bir pazarlama kampanyası?

Bugüne kadar şirketler hep alışılmış pazarlama stratejilerini seçtiler. Artık birçok şirket yenilikçi olmak istiyor işte bu anlamda interaktif pazarlama tamda böyle birşey. Hedef kitle tamamen gençler. Amaç hedef kitleyi nerde olursa olsun bulup istediğimiz mesajı vermek, farkındalık yaratarak pazarlama hedefine ulaşmak. Örneğin:Moving Board'lar gençlerin en fazla tercih ettiği Taksim, Nişantaşı, Bağdat Caddesi gibi birçok yeri tercih ediyor. Ayrıca 18-25 yaş arası gençlere yeni bir iş kapısıda açıyor. Gezici İnteraktif Billboard'lar Türkiye'de daha yeni yeni görülmesine rağmen tüketiciler tarafından çok beğenilmiş ve ilerleyen günlerde bu billboard'ların artacağı söyleniyor. İstediğiniz soruyu gezici interaktif billboard'u taşıyan kişiye sorabilir, marka hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. İnteraktif pazarlama yolunu seçen firmalar arasında büyük isimlerde yer alıyor. Bunlardan bazılarının HP, TTNET gibi geniş kitleleri hedef alan markalar olduğunu söyleyebiliriz. Maliyet açısındanda şirketlere çok büyük yükler getirmemesi en büyük avantajı.


İşte bu yüzden gezici interaktif billboard en iyi interaktif pazarlama kampanyası diyebilirim...


Simge Eskici

1063053












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder