10 Mayıs 2010 Pazartesi

Cesaret ve Farklılık Diesel’e Geri Dönüyor!

BlackGold Line serisi ile genç hedef kitlesinin üstündeki yaş grubuna da hitap ederken siyah, beyaz ve göreceli daha karamsar olan reklamlarıyla, marka asıl hedef kitlesini ihmal etmişti. Bu sezon özüne dönen Diesel “Be Stupid” ,Aptal Ol kampanyasıyla yeni sezon kıyafetlerini hedef kitlesine sundu. Yeni kampanyalarıyla cesarete, farklı olmaya ve agresifliğe geri dönerlerken, aptallığı bir hakaret olarak değil övgü olarak ele almışlar. Bilbord çalışmalarında da hem görsel hem de slogan olarak farklılığı yakalamışlar. Afişlerden en beğendiklerim;


Zekiler hayır, Aptallar evet der.


Zeki eleştirir, Aptal yaratır.




Aptal yanılabilir ancak Zeki denemez bile.



Kampanyanın agresif pazarlamaya girdiğini düşünüyorum. İnsanların zihninde “Aptal” kavramı her ne kadar kötü anlamda konumlansa da, marka kavrama farklı bir açıdan bakarak ilginç bir kampanyaya imza atmıştır. Ne de olsa aptal dediğimiz işler eğer denenmeseydi, nereden bilecektik ki Aptal olduklarını!!!

1 yorum: